2 Nisan 2012 Pazartesi

Öldüren Sis


2007 yapımı bu film ülkemize ancak 2008 martında gelebildi. Ben de bu filmi uzun zamandır bekliyordum. Film Stephen King tarafından yazıldığı için oldukça ilgimi çekmişti zaten. Filme girerken aklımda her zaman ki sıradan yaratık istilası filmleri tarzında filmler vardı. Fakat Öldüren Sis benim için yepyeni bir deneyim oldu. Sinemadan sonra 2 kere televizyon da bir kere de dvdden izledim. Filmi unuttukça izliyorum çünkü çok güzel bir yapım. Benim bu tür kapalı mekanlarda geçen paranoyak filmlere karşı bir tür zaafım var. Film IMDB'den 7.2 puan almış. 2 ödüle ve 5 adaylığa sahip olan bu film kıyamet günü tarzı film türlerini seven kişilerin ilgisini hızla kazanmış bir yapımdır.Peki filmin konusu ne ?
David ailesiyle birlikte evlerinde güzel bir gün geçirmektedir. Güçlü bir fırtına evlerinin önündeki dev ağacı evlerinin üzerine düşürür. David birkaç yiyecek ve tamir malzemesi almak için şehre iner. Girdiği markette kapalı kalmasına sebep olacak olaylar yaşayan David zor durumda insanların kontrollerini nasıl yitirdiğine şahitlik edecektir.
SON YORUM:
Mutlaka izlemenizi önerdiğim güzel bir kurgu filmi. Stephen King tarafından olması da ayrı bir önem taşıyor. Oyuncu kadrosu çok iddialı olmasa da başrol deki David Drayton karakterini canlandıran ünlü oyuncu Thomas Jane pek çoğumuz tarafından tanınıyor. Kısaca dengeli bir yapım olduğunu söyler ve şimdiden İYİ SEYİRLER dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder