2 Nisan 2012 Pazartesi

İhtiyarlara Yer Yok


Bu filmi birkaç yıl önce sinemada izlemiştim. Filmden çıkan pek çok kişi filmi beğenmediklerini söyledi. Fakat ben filmi beğendim. Filmde güzel bir konu var. Zaten oyuncularda hafife alınacak cinsten değil. Filmin İMDB puanı 10 üzerinden 8.2 ki bu bence çok iyi bir puan. 280 bin küsür oy ile ilk 250 film arasında 131. sırada. 4 oscar ödülüne sahip bu filmin farklı dallarda 104 ödülü ve 50 ödül adaylığı da bulunmakta. Filmin istatistikleri oldukça güzel peki filmin konusu ne ?
Josh Brolin avlanmaya çıktığı sırada bir çanta bulur. Çantanın içinde tamı tamına 2 milyon dolar vardır. John paraya karşı koyamaz ve onu yanında götürür. Fakat vicdanına yenik düşüp parayı aldığı yerde yaralı yatan adama su vermek için geri döner. Bu vicdan muhasebesi hayatındaki en büyük pişmanlığı olacaktır. Çünkü geri döndüğünde paralarını aramaya gelmiş olan silahlı adamlara rastlar. Adamları atlatır fakat çok daha büyük bir pisliğe bulaşır. Anton adında ki psikopat seri katili parayı geri alması için yollarlar. Anton ilerleyen dakikalarda kontrolünü yitirir ve çevresindeki herkesi öldürmeye başlar. Buna kendini tutan patronları da dahildir...
SON YORUM:
Filmi izledim ve çok beğendim mutlaka izlemeniz gereken güzel bir başyapıt. Fakat sürekli aksiyon beklemeyin. Film aksiyon ve diyalog yönünden biraz zayıf. Fakat bu filmi güzel yapan yönü de bu.
İYİ SEYİRLER DİLERİM.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder